چشم اندازها و ملزومات چاپ سه بعدی

اخیرا توجه زیادی به پرینت سه بعدی و خدمات چاپ سه بعدی شده است، با شرکت هایی که تکنولوژی نوآورانه و طراحی خلاقانه ای دارند که همه جهان را می لرزاندند. در همین راستا یک کتاب جدید از ناشر آلمانی Gestalten با عنوان « چشم اندازها و ملزومات برای چاپ سه بعدی»، منتشر شده که الهام بخش پتانسیل خلاق چاپ سه بعدی است.
خدمات پرینت سه بعدی
 
 
خدمات پرینت سه بعدی تیم تحریریه شامل C. Warnier، D. Verbruggen، S. Ehmann و R. Klanten هستند که در طول چند ماه گذشته برای جمع آوری این کتاب و معرفی چاپ سه بعدی به مطالعه و تحقیق پرداخته اند و جدیدترین فن آوری ها را منتشر کرده اند.
برخلاف سایر کتابهای چاپ سه بعدی که بر تکنولوژی خود تمرکز می کنند، این چاپ بر پتانسیل خلاق چاپ سه بعدی تأکید دارد. این کتاب ویژگی های بیش از 100 پروژه از هنرمندان، طراحان و سازندگان مختلف را بررسی و آن را بصورت موج جدیدی از برنامه های چاپ سه بعدی خلاق در جهت تسهیل تولید ارائه داده است. این تیم با ارائه ی یک مقدمه فنی قابل فهم در چاپ سه بعدی، هشت مقاله کلیدی را که با موضوعات پیچیده ای چون توانمندسازی، توپولوژی بدن، زیبایی شناسی، کاربرد صنعتی و ... در این تکنولوژی مربوط است ارائه داده است.

جدیدترین مقالات

اسکنرهای اثرانگشت

 انواع مختلفی از اسکنرهای اثرانگشت در بسیاری از بهترین گوشی های اندرویدی وجود دارد. در اینجا اسکنر اولتراسونیک و نوری را مورد مقایسه قرار می دهیم.

اسکن سه بعدی نوری

 مدل سازی سه بعدی همیشه کاری وقت گیر و سختی بوده است، اما با توسعه فناوری سه بعدی و با کمک اسکنرها در زمان کوتاه می توان اطلاعات را با جزئیات زیاد وارد کامپیوتر کرد.

استفاده از چاپ سه بعدی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در بازاریابی

 تکنولوژی پرینت سه بعدی کاربردهای زیادی دارد و شرکت های معتبری مانند کوکاکولا، مک دونالد، دیور، فولکس و ... از پرینت سه بعدی برای تبلیغات استفاده می کنند.

موارد بیشتر